dijous, 2 d’octubre del 2008

Home sweet home

Aquest cap de setmana ha estat ple de sensacions, retrobaments i activitats. Tot just feia un mes que havia marxat però ja tenia ganes de tornar a veure tota la gent de Molins, i no pas perquè aquí dalt m'ho estigui passant malament, tot el contrari però veure els teus sempre és d'agrair. Aquest cap de setmana llarg de festa major ha estat aprofitat al màxim ( i no n'hi ha per menys, sort que només han sigut 4 dies jajaja), ruta de la birra, birra, camell, birra, rua techno, birra, pier, bar del molins, fins i tot hi ha hagut temps per poder jugar el partit contra el bordils, que va servir per adonar-me que encara em queden moltes voltes a la peni per tenir el fons que tenia.
Bé en definitiva una gran festa major amb un molt bon retrobament d'amics, familiar, coneguts no tant coneguts i desconecguts. Si aquesta festa m'ha servit d'alguna cosa, ha sigut per constatar que a un "poble" com molins no hi ha succés que passi desapercebut i si no és així com enteneu que més de 15 persones (conegudes i d'altres no tant) em recordessin, alguns publicant-'ho a Internet, els esdeveniments de la ruta de la birra de l'any anterior?
Per acabar em desspediré amb algunes fotos de la festa major d'enguany:

Una forta abraçada a tothom i no patiu que aviat tindreu noticies fresques (i tant fresques!!! quin fred que fa) des de terres Aalborgianes.

4 comentaris:

Alicia Cañellas ha dit...

Vaja, doncs no ens vàrem veure!
:-(
jejeje
Vinga, petons!

anca B-H ha dit...

Cert, em va faltar molta gent per veure i saludar...això és el que més greu em va saber.
Petons per a tothom.

Jana ha dit...

Eo padrí!
Què bé, ens vam veure i vam poder compartir un dinar hi tot! El que no vam poder fer és acomiadar-nos, oi? Però bé ens seguirem veient pe l'Skype, val? Per cert, avui he estrenat la jaqueta tant bonica que em vau regalar i la mare les arrecades!!!
Moltes gràcies, no et perds detall.
Petonets intensos

Marta Benet Caus ha dit...

Em va agradar molt trobar-te! Un petò molt fort!