diumenge, 26 d’octubre del 2008

2 mesos - Oktober (f)stress

Ahir va fer dos mesos de la meva aventura danesa, si si ni més ni menys que dos mesos d'aquell (ja mític) 25 d'agost a quarts de quatre de la tarda. Han passat força coses, tots ho sabeu i n'hi ha hagut algunes de dolentes, (només cal llegir els principis d'aquest blog) però el que és més important és que les bones han passat per damunt de les dolentes en escreix. Ara que s'acosta l'equador de la meva estada aquí començo a valorar les aportacions que està tenint aquesta experiència que si més no serà inoblidable. Encara queda un bon tros per acabar però espero que com a mínim sigui com el que porto vivint fins ara, si no més.
Aquesta setmana de fet no hi ha hagut cap fet a destacar tret que ja començo a estar una mica estressat per la feina, jornades senceres a la uni de 8 a 8 i treballs que sembla que no es puguin entregar a temps però que, com sempre, algun sant despistat apareix per allà i ens permet acabar quan toca. L'altre fet ha sigut la celebració (per tercera vegada) de l'oktober-fest, sort que ja no li queden més setmanes al més... després de les organitzades a la ciutat i a la residència d'uns amics, aquest cap de setmana s'hi ha afegit la organitzada per la delegació d'estudiants de la universitat, de fet va ser com la primera que vaig viure, el mateix grup, les mateixes begudes (cervesa i cervesa negra) però més multiculturalitat, aquest cop per fi vaig poder aconseguir com a obsequi un barret tirolès encara que sigui de disfressa.
Aquí en teniu les proves:


Per altra banda, si el divendres celebràvem l'oktober-fest, ahir dissabte vam celebrar la Window Party, era una festa d'aniversari a un pis particular amb la particularitat que per entrar-hi ho havies de fer per la finestra... ja no saben què inventar. Aquí teniu l'entrada a la festa amb uns amics fent el que toca en aquestes situacions... l'imbècil:



Per últim sobre el tema de l'handbol hi ha males noticies (almenys per a mi) em sembla recordar que us vaig dir que havia canviat d'equip per tal de troba una mica més de compromís i professionalitat, professionalitat no n'havia trobat però si compromís i és per això que em disposava a fer la fitxa amb "susoditx" equip quan em diuen que hi ha una norma de la federació danesa d'handbol que diu que si has jugat amb algun equip estranger en els últims dos anys et toca pagar ni més ni menys que... 300€ doncs això que com comprendreu no pagaré una mensualitat de la meva beca per a jugar un total de 5 partits, el que suposaria ni més ni menys que pagar 60€ per partits. DONCS NO!!! jo que precisament venia a Dinamarca i no a un altre lloc pel tema de l'handbol i em diuen que aquí i enlloc més tenen aquesta estúpida norma. En fi... coses de la BURROcràcia. Tot i així ahir abans d'experimentar el que suposava entrar a una residència per la finestra, vaig poder gaudir d'un típic sopar danès a les 7 de la tarda i una partida a l'esport nacional després de l'handbol, el bàdminton i el futbol... el poker i com que jo no en sabia i no em sobren els diners per perdre vaig decidir que m'hi apuntaria a la pròxima. En definitiva, que no puc jugar partits però intento integrar-m'hi igualment.

Una abraçada a tos i molt bona nit que ja és dilluns i em toca matinar.

2 comentaris:

Alicia Cañellas ha dit...

Et queda molt bé el barret! jejeje

Iolereli uuuu!!!

Petons! Cuida't.

anca B-H ha dit...

jejeje gracies per la mentida piadosa. Ja en tinc prou per aquest any de loreleis X-D.

Petons