divendres, 12 de setembre del 2008

3a setmana... i quina setmana!

Ja feia més d'una setmana que no escrivia al bloc, però és que avui és 12 i havia d'esperar... Hi ha molts temes a tractar i espero no deixar-me'n cap, seguiré un ordre d'importància i no pas cronològic per això pot ser que us confongueu una miqueta però espero que no se us faci molt ferragós.

En primer lloc i amb el permís de la meva fillola hi ha el tema estrella. Avui arriba l'Alba! després de tres setmanes, rebo la primera visita... i de qui millor? Ha agafat un vol des de Girona a les 6:50 i si no hi ha hagut incidències (que tampoc m'estranyaria) hauria hagut d'arribar a les 9:30 a l'aeroport d'Aarhus, des d'allà agafar un bus especial per arribar a l'estació de tren d'Aarhus i aquí agafar un tren amb destinació Aalborg, allà hi seré jo per rebre-la. Us he explicat com fer-ho per tots aquells que tingueu ganes de pujar, semblen molts transbords però està tot molt ben lligat.

En segon lloc, ara si! MOLTES FELICITATS JANA!!! Avui és dia 12 i per aquells que no ho sabíeu la Jana compleix el seu primer any, ha sigut un any ben carregat d'històries i historietes i des de la distància també volia tenir un moment per a la meva fillola. També cal fer un esment als pares, tant pels mèrits de creació (no direu que no els va sortir bé "la feineta") com pels d'execució (com es nota que la mare és mestra...). En definitiva, un cop més: Moltes Felicitats Jana.

Ahir va ser 11 de setembre i per tant la diada nacional de Catalunya però com que ja hi va haver un post dedicat a la diada, passaré a un altre tema.

Ara fem un flashback per tornar al divendres de la setmana passada, ja sabreu els "incondicionals" del bloc (que no són pocs jajaja) que la meva residència era provisional fins que me'n trobessin una altra. El fet és que per no deixar el tema apartat i trobar-me el dia 20 sense casa ni sostre on poder rebre els convidats, vaig anar a preguntar com estava el tema de la meva nova residència, el fet és que vaig arribar i em diuen que abans del dilluns hauria de ser fora (érem divendres!!! i quan pensaven dir-m'ho?) doncs ja em veus a mi el diumenge carregat com un ruc fent trasllat. Ara sóc a una nova residència que si bé no està malament, seria com passar del Taj Mahal a un pis pastera. És una residència de tres plantes i es comparteix bany i nevera entre dues habitacions i cuina entre tota la planta. No és gaire còmode però et serveix per conèixer gent nova i aprendre receptes d'altres països. No em queixo del que m'han donat després de veure la casa del primer dia. Un punt a favor de la residència és que a la segona nit de ser jo allà ja ens hi vam trobar una festa, 2 nits 1 festa, el percentatge semblava bo tot i que no ens hi vam apuntar perquè estàvem una mica cansats i jo encara havia de fer les conferències diàries. Aquí us deixo unes fotos perquè us feu una idea de com és l'habitació.



Per últim, el dissabte vam fer un sopar per celebrar l'aniversari del Joseba (suposo que ja identifiqueu la seva procedència... si exacte, és basc i MOLT BASC) el fet és que no sabíem on fer-lo i vaig prestar la meva casa (de fet la zona comú de la meva illa de cases i que tenen totes les illes), seria alhora com una comiat de la llar que m'havia acollit els meus primers dies a Aalborg. Després vam anar al bar de la zona residencial que també hi havia festa i vam allargar la festa fins a altes hores de la matinada. Com ha de ser! Aquí teniu unes fotos representatives de la celebració:



Doncs bé això és tot el que ha donat de si aquesta setmana que no ha sigut poc. Espero tenir una mica de temps i no esperar a acabar la setmana per escriure perquè estic veient que de moment estan passant moltes coses i em surten uns posts massa llargs.

Una abraçada a tothom!!

Per cert, ens veiem per la festa major, que ja he reservat els bitllets (almenys això crec però no les tinc totes després del que va passar amb la reserva del vol d'anada)

Arreveure.

5 comentaris:

Alicia Cañellas ha dit...

Doncs vaja amb la setmaneta! A això se'n diu aprofitar els dies! jejeje
La nova estada no està gens malament tampoc, per lo que es veu a les fotos, però ja els hi val als altres pel poc temps que et van donar per fer el trasllat!
Apa, doncs vaig a felicitar a la Jana, que ja faig tard! jejeje
Una abraçada!

JO ha dit...

I de l'equip? hi ha novetats al respecte?
Per Gasteiz de conya! Segons cluassificats del torneig i tanquem una pretemporada amb bones sensacions.
A veure si vas seguint els resultats a través de la xarxa...
Fins la propera!
Records del Jep, la caro i la mònica!
www.jep-caro-camidelgrandia.blogspot.com

anca B-H ha dit...

De l'equip de moment no hi ha novetats, seguirem provant amb el 1919 Aalborg a veure com va i si veig que realment no funciona farem un canvi. També vull provar d'anar algun dilluns amb un altre equip a veure com va la cosa, però ja veurem.
Felicitats per la pre-temporada que heu fet, realment per les noticies que m'han arribat (que no són poques) ha sigut una pre-temporada molt bona i amb bones sensacions per començar aquesta temporada. No dubtis que estaré al corrent de tot el que passi.
Records per a tots quatre, i a la resta!!

Jana ha dit...

Hola padrí! Moltes gràcies per la teva felicitació virtual, savia que no te n'oblidaries!!!! Dissabte vinent faré la festa i... et trobaré a falar, però...ens veiem per la festa major, que m'has d'ensenyar el camell!!
Molts petonets i segueix aprofitant el temps tant com ho fas.
Mil petons babosos!!!

Xavier Caus i Cortell ha dit...

Hola, cosinet

veig que et va prou bé per terres daneses... a veure si aviat puc mirar preus per poder venir a veure't algun cap de setmana tot i que amb les combinacions ho veig un poc complicat. Potser al desembre.

Salut i estem en contacte.

xavier